יום שישי, 29 באוגוסט 2014

בוק הריון


צילום תינוקות היא אחת מחוויות הצילום האהובות עלי. אין משהו מרגש יותר מתינוק מדהים בן שבועיים שמגיע אלי לסטודיו לצילומים מרגשים. סשן הצילומים מתנהל בנחת כאשר מרדימים את התינוק ומתחילים לצלם אותו בפוזות הכי מצחיקות שיש. צילום תינוקות זו יותר מכל חוויה - חוויה מרגש להורים וחוויה מרגשת בשבילי. במשך שנים הכנתי תשתית מדהימה לצילום תינוקות אצלי בסטודיו.בוק הריון 

יש לי אינסוף תלבושות מצחירות והמון שמיכות ורקעים שיהפכו את התמונות שלכם להכי מיוחדות שיש. בנוסף, בצילום תינוקות יש חשיבות עצומה לציוד הצילום שקיים בסטודיו. המצלמה צריכה להיות מאוד איכותית שתשמש לתקריבים והציוד ההיקפי יגרמות לתמונות שלכם להיראות הכי מדהימות ומיוחדות. צילום תינוקות זו התמחות ואהבה ואני מרגישה שגם שליחות. צילום תינוקות בסטודיו ליאורית זו הזדמנות שלא תרצו לפספס. 
אני מזמינה אתכם לעיין שלי ולבחון את המבצעים האטרקטיביים שאני מציעה.

צילום מקצועי - סטודיו ליאורית

סטודיו ליאורית מזמין אתכם לחוויה של צילום מקצועי בסטודיו. אני מתמחה בכל סוגי הצילום המקצועי שיש לסטודיו להציע. ככל שתאתגרו אותי יותר כך יהיה לשנינו יותר כיף ותקבלו את התמונות שהכי רציתם.
צילום מקצועי כולל בתוכו המון אפשרויות כגון צילום תדמית, צילום אופנה, בוק דוגמנות ועוד ועוד... 
צילום בוק מקצועי בסטודיו ליאורית מתבצע בהתאמה ספציפית לצרכי הלקוח בהם הוא מגדיר את מטרת הבוק ואני מנסה להתאים את סוג הצילום בצורה שהכי מתאימה לו. צילום מקצועי בסטודיו ליאורית לא מתפשר על איכות ונעשה בסטנדרטים הכי גבוהים עם הציוד הכי מקצועי.בוק הריון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה